Ini Blog Gua ! WaR zOnE: Muka Happy Dalam Hati Tension

Sunday 23 September 2012

Muka Happy Dalam Hati Tension



Kenape aku tension @ Why I looked tentions

Pada permulaan cerita,aku dan kawan2 kene siapkan Final Project yang sungguh kejam. Lecturer kami mengarahkan kami untuk menyiapkan final project dalam masa seminggu. “Gila ke ape 4 board kertas A2 dalam mse seminggu”..Hahaha..
:-D..Kami sekelas bertungkus lumus menyiapkan kje ini tanpa tido 3 hari direct..Waaa mengantuknya…Aku buat kje ni dgn bersungguh harap lecturer terima kerja aku,begitu juga dgn kawan2 aku focus gila babi dgn kerja ini..

Pada hari submition yang pertama lecturer Landscape kami sungguh amat mendukacitakan sebab dia masih tidak puas hati dengan kerja kami, “Adooi dye kata tulisan pada board tu macam orang xbersekolah” dan “Dye kata budak sekolah boleh buat mcm kiteorang buat” Sedihnya…

Kami budak2 laki tidak puas hati sbb kami sanggup berkorban xtido untuk menyiapkan Final project Fuck ini..Begini ke hasil kerja yang lecturer balas kepada kami,dah la xberi terima kasih sbb xtido,maki2 kiteorang pulak sbb board kami yang HOdoh tue..hahaha..Aku  senyum selepas dye kata board yang kami buat tu,kene REDO @ buat balik…Hahaha..

Selepas direject,kami budak2 laki ingin membuat mogok seperti Malas nk buat  dan xhantar..Lau hantar pom belum tentu dapat A+..Dan pada masa sekarang aku berasa sngat tension dalam hati sbb aku malas nk tunjuk ketensionan aku pada orang lain..Aku tension di hati je,tapi muka aku tetap senyum dan Happy..:-P 



No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen